.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جولان بازیکنان مازندرانی در تیم های لیگ برتری

سرمایه‌گذاران قادر به حمایت فوتبال مازندران نیستند و بازیکنان مطرح مازندران مجبورند برای انجام بازی حرفه‌ای خود به خارج از استان کوچ کنند و به عضویت باشگاه‌های غیربومی در آیند.

به گزارش مازندلیگ، فوتبال مازندران در زمینه استعدادیابی قطب فوتبال کشور محسوب می‌شود، اما با توجه به این همه استعداد ذاتی در فوتبال استان بنا به دلایلی، سرمایه‌گذاران و حامیان مالی قادر به حمایت فوتبال مازندران و تیم‌های مختلف باشگاهی نیستند و بازیکنان مطرح مازندران مجبورند برای انجام بازی حرفه‌ای خود به خارج از استان کوچ کنند و به عضویت باشگاه‌های غیربومی درآیند.

با توجه به اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از 31 تیر آغاز می‌شود و حدود 40 روز دیگر تا آغاز این مسابقات فرصت باقی مانده است، بازیکنان باید هر چه سریع‌تر تیم‌های باشگاهی خود را مشخص ‌کنند.

در لیگ دوازدهم دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سال 91 حدود 60 بازیکن مازندرانی در باشگاه‌های مختلف برای تیم‌های خود به میدان می‌روند که هر کدام از این بازیکنان نقش به‌سزایی در موفقیت تیم‌شان دارند.

در این دوره از مسابقات لیگ برتر به نقل و انتقالات بازیکنان مازندرانی می‌پردازیم.

در تیم پرسپولیس تهران که محمد رویانیان به عنوان یک مازندرانی مدیر عاملی تیم سرخ‌پوش پایتخت را برعهده دارد به نوعی ستاره‌های فوتبال مازندران را در یک جا جمع کرده است.

شهاب گردان که فصل گذشته در درون دروازه ذوب آهن اصفهان قرار داشت امسال دروازه سرخ‌پوشان تهرانی را محافظت می‌کند.

محسن بنگر بازیکن نوری لیگ‌برتر ایران که افتخارات درخشانی در تیم سپاهان کسب کرده و همچنین سال گذشته نیز با سپاهان اصفهان سومین قهرمان متوالی و چهارمین عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را به دست آورد با قرارداد یک ساله به پرسپولیس تهران پیوست.

مهرداد پولادی که سال گذشته در مس کرمان حضور داشت به پرسپولیس تهران پیوست.

بازیکنانی همچون هادی نوروزی و به احتمال فراوان شیث رضایی و مهرداد اولادی نیز قرارداد خود را با تیم تهرانی پرسپولیس برای یک فصل دیگر تمدید می‌کنند.

دومین تیم پایتخت استقلال تهران در نخستین خرید خود میثم بائو بازیکن سال‌های گذشته شهرداری تبریز، پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر را برای یک فصل به خدمت گرفت و بازیکنانی همچون محسن یوسفی، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی و کیانوش رحمتی نیز برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با تیم استقلال تهران تمدید کردند.

امید ابراهیمی و رحمان احمدی قرارداد خود را برای یک سال دیگر با سپاهان اصفهان تمدید کردند و میثم خداشناس بازیکن فصل گذشته نفت تهران و میلاد جهانی بازیکن سال گذشته صنعت ساری و همچنین بهمن طهماسبی بازیکن سال گذشته آلومینیوم هرمزگان به صبای قم پیوستند.

بازیکنانی همچون رامین رضاییان، مجید هوتن، حمیدرضا فرزانه و کریم اسلامی با تیم صبای قم قراردادشان را تمدید کردند.

بازیکنانی همچون هادی رکابی، میثم آقابابایی و مرتضی پورعلی گنجی با نفت تهران تمدید کردند و حسین فتحی نیز به عنوان جدید به این تیم پیوست.

شجاع خلیل‌آزاد برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با مس کرمان به ثبت رساند و مهدی مومنی هم در سال جاری برای فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

امید عالیشاه، مهرداد کفش‌گری و میرهانی هاشمی به احتمال فراوان برای یک سال دیگر با راه‌آهن تهران به توافق می‌رسند و حمیدرضا دیوسالار و محمد گرجی نیز به عنوان بازیکنان جدید به پیکان قزوین پیوستند.

در این میان بازیکنانی نظیر محمدرضا خلعتبری، امید خلیلی، ابوذر رحیمی، مهدی نعمتی، مجید نورمحمدی، صابر میرقربانی، مهدی خیری، محمود پوراسدالله، فریبرز گرامی، شعبان اسدی، اویس کردجهان، مجتبی ترشیرز، محسن زاهدی، مهرداد قنبری، حامد فلاح‌زاده، فرهاد مجیدی، روح‌الله عرب، فرشید طالبی، محمد مختاری، عیسی پرتو، مجید ایوبی، رضا خالقی‌فر، حامد شیری، مهدی خیری‌نیا هنوز تکلیف خودشان را با باشگاه‌های خود روشن نکردند و معلوم نیست در سال جاری در کدام یک از تیم‌های لیگ برتری بازی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجيدي از سوادكوه 25 خرداد 1391
با اين همه سرمايه كه در مازندران خوابيده و با اين بازيكنان خوب مي شود دو تيم قدر از استان مازندران راهي ليك برتر كرد ولي افسوس ما مسئولين ماندراني ورزشي و ورزش دوست نيستند چرا كه اگر سرمايه گذاري هم رغبت نمايد و جهت سرمايه گذاري در بخش ورزش استان اقدام كند همين مسئولين بي كفايت آنقدر چوب لاي چرخ اين بنده خدا مي گذارند كه او همه چيز را به لقايش مي بخشد و فراتر مي كند نمونه سرمايه گذار باشگاه نساجي آقاي پرهام كه اصلا استقبال خوبي از او نكردند و هميشه برايش درد سر ايجاد كردند بايد افسوس خورد كه اكثر استانها تيم ليگ برتري دارند الا مازندران فوتبال خيز .
sgduu 27 خرداد 1391
فقط محمد عنایت تبار بازیکن تیم نظام مهندسی مازندران که آقای گل مسابقات نظام مهندسی کشور شد .درود بر سبزعلی
مهدی 8 آبان 1391
ای ول به استان خوب مازندران.
زنده باد گیلان زنده باد مازندران.
امیدوارم تیم های ریشه دار نساجی و شموشک رو در لیگ برتر ببینیم.
داماش ملوان نساجی شموشک . ایران درتسخیر شمالیها.
ملاعمو 28 فروردين 1393
محمد عنایت تبار مسی بابل
پاسخ ها به این نظر
امیررضا عنایت تبار 9 آبان 1394
فقط محمد عنایت تبار واقعا مسی بابله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.